Subject: Paldiski linnas Tallinna mnt 40 raudtee eelprojekti kooskõlastamine
From: "Priit Annusver | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Rita Źereen <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 10:21:33 +0300

Tere

Edastan kooskõlastamiseks täiendatud Paldiski linnas Tallinna mnt 40
raudtee eelprojekti.

Lisan kirjale faili kus on vastused teie tähelepanekutele.

Täiendatud projekt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ErGL00vzLqlFiCjlPdAwpm0BRwZF9amvoyr
P4lqRDtcZjw?e=ISBiMK>  2025-05-27 TRAM

Lugupidamisega

Priit Annusver,
Diplomeeritud soojusenergeetika Ins tase 7
projektijuht - juhtivkonsultant
mob: +372 511 9900
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>